Logo Polskiego Radia
Print

Cyfrowi Polacy – konsumenci w czasach e-rewolucji

PR dla Zagranicy
Ewa Plisiecka 22.10.2016 11:11
  • Cyfrowi Polacy.mp3
Najnowszy raport firmy McKinsey & Company przedstawia kluczowe trendy i zwyczaje „cyfrowych Polaków”

20 milionów Polaków podłączonych jest do sieci średnio przez 6 godzin dziennie. 89 proc. z nas ma w domu laptop, a 87 proc. – sieć wi-fi. Dla niemal połowy Internet jest codziennym źródłem informacji. Firma McKinsey & Company sporządziła raport, pokazujący obraz „cyfrowego Polaka”. Wynika z niego, że sieć jest dla nas bardzo istotna, dla niemal 2/3 z nas stała się główną częścią życia. Trzeba jednak pamiętać, że cyfrowi Polacy to grupa spolaryzowana i zróżnicowana pod względem sposobu spędzania czasu w Internecie, rodzaju i liczby posiadanych urządzeń oraz stosunku do nowoczesnych technologii – tłumaczy współautor raportu Wojciech Krok. Rozmawia z nim Ewa Plisiecka.

Cały raport dostępny tu:

http://mckinsey.pl/publikacje/raport-cyfrowi-polacy/

Print
Copyright © Polskie Radio S.A O nas Kontakt